Drodzy Czytelnicy!

To już trzecie wydanie "Media Marketing Polska", które oddajemy Wam do bezpłatnego pobrania. Wciąż jesteśmy w nadzwyczaj sytuacji pandemii i taki jest też ten numer naszego magazynu.

Jednak chociaż piszemy dużo o sytuacji branży w czasach koronawirusa, to skupiamy się na historiach, które dają nam nadzieję. Wielu marketerów, wiele agencji wykonało olbrzymią pracę, aby przystosować się do nowych warunków, i zrobiło to w sposób nadzwyczaj skuteczny. Piszemy na przykład o branży produkcji reklamowej i produkcji filmowej, która mimo przeszkód wciąż sprawnie działa.

Dostrzegamy także akcje pomocowe. Dlatego grafika znakomitej ilustratorki Katarzyny Boguckiej znalazła się na naszej okładce. Prace artystów zdobią dziś szpitale i dodają otuchy personelowi i pacjentom. Projekt w warszawskim szpitalu MSWiA realizowało razem z Katarzyną Bogucką Good Looking Studio. Taka pomoc branży też jest potrzebna.

Mamy też niespodziankę. Razem z magazynem do pobrania jest nasza doroczna, zaktualizowana Mapa Holdingów Reklamowych. Prezentujemy na niej aktualne dane o ponad 80 spółkach i markach, które działają na naszym rynku. Drukowana wersja mapy - dopiero po wakacjach. Dlatego warto mapę zdobyć już teraz.

Przypominam, że "MMP" można również czytać za pomocą aplikacji dostępnej Google Play, oraz Appstore.



Tomasz Wygnański
Redaktor magazynu „Media Marketing Polska”

Wpisz adres e-mail na który zostanie wysłana wiadomość z linkiem do pobrania "Media Marketing Polska"

Dziękujemy wypełnienie formularza!
Na podany w formularzu adres e-mail została przesłana wiadomość z linkiem do pobrania "Media Marketing Polska".
Życzymy udanej lektury!