Konferencja Franczyza 3.0
22 maja 2024, Warszawa

Serdecznie zapraszamy do bezpłatnego udziału w wydarzeniu:

· właścicieli i managerów sklepów niezależnych (niezrzeszonych)
· właścicieli i managerów sklepów zrzeszonych w sieci franczyzowej
· dyrektorów: handlowych, marketingu, ds. ekspansji, operacyjnych, zakupów, IT
· kupców
· przedstawicieli sieci hurtowni
· przedstawicieli grup zakupowych
· stowarzyszenia branżowe

Udział w konferencji to dawka aktualnej wiedzy, inspiracje i świetna okazja do rozwoju biznesu.

Wieloletnie doświadczenie zespołu redakcyjnego miesięcznika „Handel” i serwisu HandelExtra.pl jest gwarancją najwyższej jakości merytorycznej programu, a przyjazna przestrzeń networkingowa pozwoli na nawiązywanie nowych kontaktów i relacji, które przerodzić się mogą w skuteczne partnerstwa biznesowe.

Szczegółowe informacje dostępne są na stronie www.franczyza.handelextra.pl

Wypełnij poniższy formularz i otrzymaj darmową wejściówkę**
Klauzula informacyjna

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest VFP Communications LTD. Sp. z.o.o z siedzibą w Warszawie pod adresem: ul. Ludwika Idzikowskiego 16, 00-710 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000038991, NIP 5870200412, REGON 190598398, kapitał zakładowy 180.000,00 zł (zwana dalej „Administratorem”).

2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób:

a) za pośrednictwem poczty elektronicznej: rodo@media.com.pl, b) listownie: VFP Communications LTD. Sp. z o.o., ul. Ludwika Idzikowskiego 16, 00-710 Warszawa, z dopiskiem „IODO”. W szczególności może się Pani/Pan kontaktować w powyższy sposób w celu realizacji swoich praw, o których mowa w punkcie 7. 3. Pani/Pana dane osobowe pozyskane w związku z uczestnictwem Konferencji lub innym Wydarzeniu, którego organizatorem jest Administrator, w tym dane podane w formularzu zgłoszeniowym na dane Wydarzenie, a także dane w postaci utrwalonego podczas konferencji wizerunku (w formie zdjęć lub nagrań wideo), są przetwarzane w celu:

1) organizacji wydarzenia, w tym w szczególności rejestracji uczestniczek/uczestników konferencji – na podstawie regulaminu wydarzenia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO); 2) realizacji obowiązków księgowych i podatkowych w przypadku dokonania płatności - na podstawie ciążącego na nas obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);

3) promocji wydarzenia lub naszej działalności poprzez publikację zdjęć i nagrań z organizowanych wydarzeń - na podstawie naszego uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

4) obrony przed roszczeniami i dochodzenia swoich praw - na podstawie naszego uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

5) przesyłania treści marketingowych drogą elektroniczną - na podstawie odrębnych zgód (art. 6 ust. 1 lit. aRODO); 6) przekazywania treści marketingowych drogą tradycyjną (pocztową) - na podstawie naszego uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

6) gromadzenia i analizowania informacji na temat uczestniczek/uczestników naszych wydarzeń (profilowanie) w celu lepszego dostosowania kierowanych informacji marketingowych do zainteresowań klientów oraz w celu kontroli jakości naszych usług i rozwoju naszych produktów - na podstawie naszego uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

4. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazywane: naszym partnerom, czyli firmom, z którymi współpracujemy łącząc produkty lub usługi, firmom zaangażowanym w rozwój Spółki, podmiotom zewnętrznym wykonującym dla nas określone usługi (np. wsparcie informatyczne, usługi kurierskie, wsparcie prawne) – na podstawie odpowiednich upoważnień lub umów powierzenia przetwarzania, naszym partnerom, współorganizatorom i innym podmiotom zaangażowanym w organizację wydarzenia - na podstawie regulaminu wydarzenia lub odrębnych zgód, instytucjom określonym przez przepisy prawa. Przekazanie odbywa się wyłącznie na podstawie umowy lub w oparciu o przepisy prawa.

5. Administrator nie będzie przetwarzać Pani/Pana danych osobowych w celu podejmowania automatycznych decyzji (w tym również w formie profilowania) wywołujących skutki prawne lub w podobny sposób mających na Panią/Pana istotny wpływ.

6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, tj. do państw spoza Europejskiego ObszaruGospodarczego.

7. Prawa te przysługują Pani/Panu w przypadkach i w zakresie przewidzianym przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa.

8. Uczestnik posiada prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych osobowych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego(PUODO) w razie uznania, że przetwarzanie danych narusza przepisy RODO.

9. Przekazane dane osobowe podawane są dobrowolnie. Podanie przez Uczestnika danych osobowych wskazanych w Formularzu, jest warunkiem wzięcia udziału w Wydarzeniu. W razie niepodania danych osobowych, Uczestnik nie będzie mógł wziąć udziału w Wydarzeniu, a jego zgłoszenie nie zostanie rozpatrzone.

Pokaż więcej
* - Pole obowiązkowe

** Udział w konferencji jest bezpłatny dla (właścicieli i managerów sklepów niezależnych (niezrzeszonych), właścicieli i managerów sklepów zrzeszonych w sieci franczyzowej, dyrektorów: handlowych, marketingu, ds. ekspansji, operacyjnych, zakupów, IT, kupców, przedstawicieli sieci hurtowni, przedstawicieli grup zakupowych, stowarzyszeń branżowych). O przyznaniu bezpłatnej akredytacji każdorazowo decyduje organizator. Regulamin wydarzenia
Dziękujemy za rejestrację na konferencję Franczyza 3.0
Trwa weryfikacja Twojego zgłoszenia.
Po pozytywnej weryfikacji otrzymasz e-milem kod QR, który jest potwierdzeniem udziału w konferencji.
Wstęp na konferencję - wyłącznie za okazaniem kodu QR.

W przypadku pytań zapraszam do kontaktu:
Anna Piskorz
e-mail: anna.piskorz@media.com.pl
tel. 784 647 068

powrót do serwisu