Drodzy Czytelnicy,

W czerwcowym numerze Food Service na naszej okładce zagościli John Grabovic, Piotr Ślusarz i Grzegorz Czapski, którzy przywracają do życia Blue Cactus, warszawską restaurację z ponad 20-letnią historią, która cztery lata temu zniknęła z mapy stołecznej gastronomii. Opowiadają oni m.in. o pomyśle na reaktywację kultowej marki i wyzwaniach z tym związanych. Na przykładzie innych warszawskich inicjatyw - Targu Śniadaniowego oraz Nocnego Marketu, zastanawiamy się również nad tym, co jest kluczem do sukcesu sezonowej gastronomii, a wraz z RoślinnieJemy przyglądamy się ofercie roślinnego streetfoodu w Polsce. Ponadto, zajrzymy także za kulisy pracy specjalistów od identyfikacji wizualnej dla gastronomii. O tym, jak stworzyć grafikę, wnętrze albo markę które przyciągną klientów opowiedzieli nam projektanci Edgar Bąk, Aga Kotowska i Michał Loba. W numerze przeczytacie również o fenomenie gruzińskich win, a także sposobach na letnie koktajle, które wzbogacą wakacyjne menu. Przyjrzymy się także kelnerom-robotom i zastanowimy nad tym, czy napoje w puszkach znajdą dla siebie miejsce w nowoczesnej restauracji.

Zapraszam do pobierania magazynu; przypominam też że można nas również czytać za pomocą aplikacji dostępnej w Google Play, Appstore oraz Kiosk.


Agata Godlewska
redaktor naczelna „Food Service”

pobierz to wydanie pobierz to wydanie pobierz to wydanie
 
.