Drodzy Czytelnicy,
W czerwcowym numerze Food Service na naszej okładce zagościli John
Grabovic, Piotr Ślusarz i Grzegorz Czapski, którzy przywracają do życia
Blue Cactus, warszawską restaurację z ponad 20-letnią historią, która
cztery lata temu zniknęła z mapy stołecznej gastronomii. Opowiadają oni
m.in. o pomyśle na reaktywację kultowej marki i wyzwaniach z tym związanych.
Na przykładzie innych warszawskich inicjatyw - Targu Śniadaniowego oraz
Nocnego Marketu, zastanawiamy się również nad tym, co jest kluczem do
sukcesu sezonowej gastronomii, a wraz z RoślinnieJemy przyglądamy się
ofercie roślinnego streetfoodu w Polsce.
Ponadto, zajrzymy także za kulisy pracy specjalistów od identyfikacji
wizualnej dla gastronomii. O tym, jak stworzyć grafikę, wnętrze albo
markę które przyciągną klientów opowiedzieli nam projektanci Edgar Bąk,
Aga Kotowska i Michał Loba.
W numerze przeczytacie również o fenomenie gruzińskich win, a także
sposobach na letnie koktajle, które wzbogacą wakacyjne menu. Przyjrzymy
się także kelnerom-robotom i zastanowimy nad tym, czy napoje w puszkach
znajdą dla siebie miejsce w nowoczesnej restauracji.
Zapraszam do pobierania magazynu; przypominam też że można nas również czytać za pomocą aplikacji dostępnej w Google Play, Appstore oraz Kiosk.
Agata Godlewska
redaktor naczelna „Food Service”